Äiti haastattelee viisivuotiasta lasta

1. Äiti: Mitä aina sanon sinulle?
Lapsi: Minä rakastan sinua.

2. Äiti: Mikä tekee minut onnelliseksi?
Lapsi: Hali ja pusu.

3. Äiti: Mikä tekee minut surulliseksi?
Lapsi: Kun ei tee yhteistyötä.

4. Äiti: Miten saan sinut nauramaan?
Lapsi: Höpöttämällä.

5. Äiti: Millainen olin lapsena?
Lapsi: Pikku tyttö.

6. Äiti: Kuinka vanha olen?
Lapsi: Mä en tiedä.

7. Äiti: Kuinka pitkä olen?
Lapsi: Aikuisen kokoinen.

8. Äiti: Mikä on lempipuuhaani?
Lapsi: Piirtäminen ja maalaaminen.

9. Äiti: Mitä teen, kun et ole paikalla?
Lapsi: Tulet surulliseksi.

10. Äiti: Jos minusta tulisi kuuluisa, niin miksiköhän?
Lapsi: Määrää en tiedä, mitä kuuluisa tarkoittaa.

11. Äiti: Missä olen tosi hyvä?
Lapsi: Maalaamisessa.

12. Äiti: Missä en ole kovin hyvä?
Lapsi: Leikkimisessä.

13. Äiti: Mitä teen työkseni?
Lapsi: Pankkia.

14. Äiti: Mikä on lempiruokaani?
Lapsi: Kaikki.

15. Äiti: Miksi olet ylpeä minusta?
Lapsi: Koska olet paras kaverini.

16. Äiti: Jos olisin sarjakuvahahmo, niin kuka tai mikä?
Lapsi: Lapsi ja sinä.

17. Äiti: Mitä teemme yhdessä?
Lapsi: Piirrämme ja teemme puuhajuttuja.

18. Äiti: Mitä samaa meissä on?
Lapsi: Kun olemme yhdessä. Niinkuin samat puuhat.

19. Äiti: Mitä eroa meissä on?
Lapsi: Meillä on erilaiset silmät ja sitten vielä erilaiset kasvot.

20. Äiti: Mistä tiedät, että rakastan sinua?
Lapsi: Koska sinä rakastat minua. Koska sinä sanot.

21. Äiti: Mikä on lempipaikkani?
Lapsi: Aurinkoinen ruohikkopaikka, missä on paljon kukkia.


Kommentit

Anonyymi sanoi…
Vertaa vuoden takainen haastattelu: http://miniatyyri.blogspot.fi/2012/10/aiti-haastatteli-lasta.html